GIGASPEED BLIVER NU EN REALITET I BIERSTEDLEVERET AF DIN LOKALE ANTENNEFORENING.

GIGASPEED BLIVER NU EN REALITET I BIERSTEDLEVERET AF DIN LOKALE ANTENNEFORENING.

Biersted Antenneforening har i samarbejde med Antenneforeningerne i Birkelse/Ryå, Nørhalne og Sulsted underskrevet en Gigaspeed aftale med YouSee.

Det betyder, at vi her i Biersted nu begynder på en teknisk opgradering og modernisering af antenneforeningens anlæg, hvilket gør os i stand til at udnytte fremtidens muligheder inden for stabil og højhastighedsbredbånd helt op til 1 Gbit (1000 Mbit) allerede i år og senere endnu højere hastigheder.

I Biersted Antenneforening har vi altid bestræbt os på at levere et produkt der er up to date og dermed også kan klare de stadig stigende behov der stilles til hastighed og båndbredde. Vi er derfor stolte over aftalen, der nu er kommet i hus efter næsten 2 års forhandlinger med YouSee og dermed kan vi sikre nuværende og kommende medlemmer højhastigheds bredbånd og tv i fremtiden til konkurrence dygtige priser.

Vores aftale med YouSee vil i fremtiden også åbne op for mange fordele for medlemmerne i form af samlerabatter og mange teknologiske muligheder.

I Biersted Antenneforening vil vi glæde os sammen med vores medlemmer til en lys fremtid i en by hvor foreningslivet og sammenholdet skal bære byen frem i de næste mange år.