STREAM TV-PAKKEN DIREKTE VIA APPLE TV

apple_tv.png

Stream tv-pakken direkte via Apple TV

Tv-boksen er for mange kunder en naturlig del af tv-pakken og giver bl.a. mulighed for at gemme favoritprogrammer iskyen. Der er dog også en del kunder, der hellere vil bruge f.eks. Apple TV til at streame deres underholdningspakke, og derfor har YouSee nu udviklet en app til Apple TV. Inden længe kommer der også en app til LG TV.

”Selvom vi streamer på livet løs, vil vi stadig gerne have den store skærmoplevelse, og vi kan se, at tv’et helt klart er den mest populære streaming-platform. Vores kunder skal kunne se tv, som det passer dem bedst, og vi har oplevet en høj efterspørgsel efter en app til Apple TV. Nu er vi klar til at lancere den efterspurgte app, som bliver tilgængelig for alle vores kunder fra i dag, og senere i september lancerer vi også en app til LG,” siger Jacob Mortensen, direktør for YouSee, og tilføjer, at kunderne samtidig får mulighed for selv at bestemme, om de vil have den fulde tv-oplevelse via tv-boksen eller den virtuelle oplevelse via apps.

Med app’en får kunderne adgang til en tv-oplevelse, som de kender fra deres tv-boks.