1000 MB, besøg af Yousee-Bilen og rigtig god sommer

Det har været længe undervejs, men nu er det, at vi med stolthed, efter lang tids arbejde, og en ombygning af nettet i Biersted til over 2 millioner kr. kan præsentere et 100 % up-to-date net. Et net der fremtidssikret på såvel Bredbånd som på TV-siden.

I de kommende dage vil der i Jeres postkasse komme et brev fra din lokale Antenneforening, hvor vi vil præsentere nye bredbåndsprodukter med symmetriske hastigheder og helt op til 1000MB, alt dette til særlige foreningspriser.

YouSee bilen vil komme ned til Dagli Brugsen d. 14 juni fra kl. 1000 til kl. 1800, hvor I kan høre om og bestille de nye bredbåndsprodukter, de meget populære Bland selv produkter, hvor man selv kan vælge tv-kanaler og streamingtjenester.

Har man andre spørgsmål til Antenneforeningen eller YouSee er de selvfølgelig også meget velkomne denne dag.

Biersted Antenneforening har været i Biersted i 42 år og har hele tiden fulgt med tiden med nye produkter. Og det stopper ikke her. Vi vil fortsat arbejde benhårdt for medlemmerne.

Antenneforeningen har gennem alle årene bakket op om lokalsamfundet og de lokale foreninger i Biersted. Vi mener det er vigtigt at værne om og støtte det lokale foreningsliv i Byen, hvis vi fortsat skal have et godt lokalsamfund på sigt til glæde for såvel ung som gammel. Vi både tror og håber på den store opbakning i lokalsamfundet Biersted også i fremtiden.

Med dette vil vi ønske alle i Biersted en rigtig god sommer.

De bedste sommerhilsner Fra Din Lokale Antenneforening

Biersted Antenneforening – En del af foreningslivet i Biersted