Kom og Mød din Lokale Antenneforening i Dagli ´Brugsen Biersted torsdag d. 1 Marts fra kl 10-18

Her kan du høre om alle de spændende nyheder Biersted Antenneforening kan tilbyde dig allerede nu men også i løbet af foråret.
Den største nyhed er, at du nu selv kan blande din TV-pakke med både Streamingtjenester og Tv-kanaler. Det er allerede nu muligt oven på grundpakken, at vælge mellem 56 kanaler og 5 Streamingtjenester, men YouSee er i fuld gang med at få flere streamingtjenester om bord. Og du kan ændre indholdet i din tv-pakke, lige når du vil. Starter der fx en ny serie på HBO Nordic, eller skal dit fodboldhold spille på en kanal, du ikke har, kan du let skifte indholdet i din pakke ud. Og de ændringer du har valgt, slår allerede igennem inden for en time.

Du kan også komme ned og høre om den nye 4K TV boks, Med denne boks har du fri adgang til masser af film og serier uden det koster ekstra. Du har også adgang til Yousee´s store arkiv, sætte udsendelse på pause, starte forfra. Og boksen fås til en særdeles attraktiv foreningspris.

Biersted Antenneforening er vi ved at lægge de sidste hænder på en storstilet modernisering af Antenne nettet i Byen. Vi har etableret fiberforbindelser fra vores backbone net og hovedstationer ud til 8 ”øer” i Biersted. Dette betyder at fiberen fra antenneforeningen allerede nu er inden for et par hundrede meter fra alle husstande. Og da vi bruger den nyeste teknologi kan vi bruge coax kablet resten af vejen ud til medlemmerne., og her kan vi kan tilbyde op til 1000 mb, og symmetriske hastigheder, så snart vi får det sidste på plads.

Allerede nu kan du få symmetriske hastigheder på op til 50 mb, men så snart vi er helt færdig med ombygningen her i foråret går vi videre opad. Og dette bliver med priser der er særdeles konkurrence dygtige.

Men ikke nok med det, der er flere fordele på vej til dig som medlem af Biersted Antenneforening.

Vel mødt, Vi glæder os til at hilse på dig og vise mulighederne og fremtiden.